søndag 26. juli 2009

LØRDAGEN

Jeg var bedt på taco kveld og vors hos søstra mi. Deilig med skikkelig taco kveld for en gang skyld. Senere på kvelden ble det vors der, noe som var utrolig hyggelig. Sjeldent jeg er og drikker sammen med søstra mi. Alltid like koslig:) Vi hadde det gøy alle sammen! Kommer kanskje bilder senere , er ikke helt sikker på hva som skjedde med de bildene egentlig. De var brått borte fra kameraet. Veldig synd for var masse morsomme bilder der!
Her er et bilde av mitt outfit den kvelden. Dårlig bilde.


Sort kjole fra Gina Tricot. 250kr.

7 kommentarer:

Yvonne sa...

Kjempe søt kjole :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

sv:

hehe, ja nettopp ;-)

utrolig fin kjole!

Johanne Viktoria sa...

kommentaren ble publisert fra min forrige blogg, bare overse dette, bruker vickyshit.blogg.no :-)

Johanne Viktoria sa...

jeg synes egentlig det bare er flaut for dem, det sier jo ganske mye om hvordan de er ;-)

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig søt kjole :) Har en lignende i hvit :)

Pernilleee sa...

Så fin den var, akkurat som deg,Krissah :D