mandag 5. januar 2009

Nyttårsaften 08/09

Litt sent og skrive om det kanskje , men gjør det alikevel!:)
Hadde det sykt morsomt på nyttårsaften! Mye bedre enn det var for meg ifjor iværtfall.
Vi var hos Anne-Marthe og Lasse:) Der var det full rulle hele tiden haah! Kjempe gøy! Var fulle klokka 8 omtrent alle sammen! God stemning hele kvelden:D

Klokka 5 dro jeg og gutten min til Anne-Marte og Lasse for og spise taco! Anne-Marte og jeg lagde tacoen sammen! Flinke som vi er! Elr hva sier du mægdæ!?

Jeg og Anne-Marthe fant ut at vi ville lage noe spesielt på nyttårsaften så vi fant ut klokka kvartpå 11 på kvelden at vis kulle dra til butikken og kjøpe ingredienser til en kake! Syntes vi var ganske flinke jeg Anne-Marthe! Alle likte kaka våres og skrøt at det var den beste kaka de hadde smakt! Ble litt overaska siden vi bare klæsja sammen no greier:D Vi trodde jo at vi haddde for lite sjokolade og krem og greier! Men det ble jo super bra resultat!


Fet
Hva syntes dere om kaka?:)

Her
er det noen bilder fra nyttårsaften!

Gutten min<3



Ingen kommentarer: