mandag 5. januar 2009

Siste halvåret på skolen!

Imorgen begynner første skoledag etter juleferien! Hvor kjipt er ikke det!? Kunne godt hatt enda lengre feire spør du meg:P menmen.. Er ikke så forferdelig lenge til vinterferien da, så vi får nesten bare holde ut til det! Vennina mi sa at det siste halvåret i tredje klasse går sykt fort .. Siden det er russe tid og eksamner! Så jeg får nesten stole på henne haha!:)
Jeg syntes skolen er noe av det kjedeligste som finnes! Her er et 1 år gammelt bilde av meg.. det er det eneste bilde jeg har fra meg selv på skolen! ser ikke så fornøyd ut:P


Fler som syntes det er utrolig kjipt på skolen?

1 kommentar:

Pernille Ulrikke sa...

Den kaka ser så jævli god ut! Og JA, den siste tia på vidregåene går så fort! Ta godt vare på det, for det er det beste året jeg noen gang har hatt,spesielt med tanke på russetiæææ!! Kos deg snuppelupp!