tirsdag 9. desember 2008

Ferdig med tentamen! en til igjen!

Endelig er jeg ferdig med tentamen! Nå er det bare en til igjen så er jeg ferdig med de for det halvåret her! det er supert! Blir bra med et par slappe av dager nå!
Følte tentamen gikk ganske bra egentlig så nå kan jeg legge meg til og sove med god samvittighet!

Senere idag tenkte jeg og dra ut og kjøpe noe julegaver. Er vel på tide og begynne med det nå tenker jeg!:) Er egentlig ikke så ille glad i og kjøpe julegaver. men har ikke så mye og handle i år.. Husker på barneskolen da skulle alle kjøpe til alle så brått hadde vi 13 venner hver og kjøpe gaver til. Dere kan tro det kostet masse penger!:P Er litt glad for at det ikke er sånn nå lengre. Holder med og kjøpe til de nærmeste !:D
Fler som er sent ute med og handle julegaver?

Ingen kommentarer: