torsdag 18. desember 2008

Pannekaker!

Jeg VEIT jeg ikke er den eneste som elsker pannekaker iværtfall! Det er så forferdelig godt det!
Det her er en stund siden jeg lagde pannekaker , men uansett :D
jeg og gutten min skulle lage pannekaker for en stund siden ! De første pannekakene vi lagde ble bare smuldra opp siden vi brukte feil steke panne! Tenkte ikke på det vi se.. tenkte bare og få lagd noen deilige pannekaker vi kunne spise:D
Etter vi hadde klaga litt til mamma så begynte hun og le når hun så vi hadde brukt feil stekepanne da. Så når vi bytta til den magiske panna så ble pannekakene hele faktisk! Og de smakte utrolig godt for de som lurte på det:P Her ser dere pannekake fra dårlig og bra steke panne! Her ser dere resultat! Dårlig og bra panne.




Fler som har hatt samme problemet kanskje?:D

1 kommentar:

Anonym sa...

NEh, jag eter inte pannkakor.:P Være med å dra til løkholmen lille nyttårsdag eller?