mandag 8. desember 2008

Tentamner!


Er det bare meg ellr får vi DRØSSEVIS av fanskap av tentamner på skolen?
Jeg har allerede hatt 3 stk siden forrige uke og har allerede en jeg skal ha imorgen! Også har jeg enda en på fredag! er det mulighet og få litt fritid her?:) haha
Er det fler der ute som mener de har altfor mange tentamner?
Som sagt sitter jeg da og leser til en visuell kultur og samfunnsfag tentamen. Ja dere hørte riktig. Hele 60 sider med gørrkjedelig stoff og lese! Menmen blir digg og være ferdig da ,selvom det føles ut som en evighet til!
Når man først har fått et kjedelig stoff og lese så har man lissom tid til og gjøre alt annet . Helt forferdelig haha:P
Sitter og dytter i meg karameller og ser på tv.. Hvordan kan man lese når det er TVDAG PÅ MANDAG?! Det er umulig..
Fler av dere som har tvdag på mandag? isåfall hvilke programmer ser dere på?:)

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg har ikke tvmandag! fordi jeg glemmer det alltid!! MEn på onsdag ser jeg på gossip girl:D jeg hater tentamner... jeg har hatt 2, og har en i morra. jeg hakke øvd på noen av dem :( Lykke til med din :D