torsdag 11. desember 2008

Julegave shopping og pore strips

Andreas og jeg var på vita istad og fant ut at vi ville prøve pore strips til og ha på nesa. Ærlig så syntes jeg den var dårlig. Eneste var at det isa skikkelig på nesa noe som var kjempe digg haha!
Jeg fikk ikke bra resultat.. så ikke noe forskjell.. Må man gå på de lengre tro?
Er det noen andre som har brukt pore strips før som faktisk har fått bra resultater?:)
Senere idag var jeg først ute og handlet julegaver med søstra mi:) Tiden gikk ganske fort egentlig og pengene bare fløy ut av lommeboka. Etter jeg hadde handla med søstra mi så handlet jeg med Andreas! Fløy rundt og surra vi også fant enda litt flere julegaver og nå har jeg brått bare 46kr på kortet..Da var det brått ikke gøy lengre og være i byen siden jeg ble blakk. Er så lett og dra bankkortet . bare drar og drar! Godt mastercardet ligger godt gjemt hjemme!
Fler som opplever det at pengene brått forsvinner fortere enn forventet?



1 kommentar:

Pernille Ulrikke sa...

Har prøvd pore strips før,var ikke fornøyd i det hele tatt!Jeg har ikke så mye å få bort,men den hjalp ikke på det jeg ville ha vekk:(