tirsdag 24. mars 2009

BEKLAGER FOR SÅ LITE BLOGGING!


Jeg har vært syk utrolig lenge og er fortsatt syk.. Så er derfor jeg ikke blogger for tiden..
Var hos en annen lege forrige uke fordi min lege hadde helt fullt opp med pasienter.
Så den legen jeg var hos tok bare blodprøve i fingeren min og bare sendte meg hjem å sa jeg måtte bruke paracett og hostesaft.. Og nå idag så måtte jeg dra til legen igjen siden jeg bare hadde blitt værre. Fikk da enda en blodprøve i fingeren min som viste seg og være veldig dårlig så må tilbake igjen om en uke og ta nye prøver. Legen min fant ut at jeg hadde bihuebetennelse og febersykdom..
Febersykdom er sånn at man svetter og fryser om hverandre.. jævligste jeg har vært med på. Så nå må jeg gå på antibiotika i 10 dager. blir så dårlig av de og:(
Har gått og vært sånn syk i en uke for ingenting bare pga en ræva lege som faen ikke kan noe! KLIKKA SÅ SINNSYKT istad når legen sa hva som faktisk feila meg . Den andre legen hadde bare sendt meg rett hjem når ejg var så syk som jeg var.. latterlig..
Vært hjemme fra skolen i snart to uker . blir ett pent fravær må jeg si:(

1 kommentar:

Dreo sa...

Æsja. Stakkar ! Ikke koselig..