mandag 2. mars 2009

Bursdag!


28.Februar hadde jeg bursdag! Snakk om en vellykken dag! Var ute med gutten min og handlet litt forskjellige ting og da jeg kom hjem sto alle de nærmeste vennnene mine nede i baren i kjelleren og synger når ejg kommer inn! Jeg blandt annet sto og skjalv som en liten unge for fikk helt sjokk! Må Si jeg ble veldig rørt altså og se alle de nærmeste var samlet ! Søte er dere!

Kvelden begynte ganske bra.. noen var allerede fulle føre klokka 7! Men sånn er det når man feirer bursdag! Senere på kvelden kom det egentlig bare mer og mer mennesker aheh men det var veldig koslig! selvom det ikke var plass til alle og sitte!

Sent på kvelden føre vi skulle på byen så begynte alt "kaoset" Folk kasta kake så det var kake oppetter veggen , cd spilleren og ikke minst halve kaka lå på gulvet! Noen kastet også masse chillinøtter.. Har funnet chillinøtter på de merkeligste stedene igår da jeg rydda!
Kameraet mitt ble knust. Og ikke minst det store favoritt bildet til jæresten til mamma.. det er ikke et lite bilde.. jeg sto der og får panikk mens mamma og de andre ler:P dumminger!:D

Jeg kom meg aldri på byen for etter de siste folka ble henta var det bare en halvtime igjen til byen stengte.. Gjorde egentlig ingenting for hørte det sugde på byen haha!

Tusen takk for en hyggelig kveld! Takk for at dere har gitt meg den beste bursdagen noensinne.. Kommer aldri til og glemme da jeg kom inn og alle dere nærmeste sto der! Jeg er så heldig som har så gode venner! Er så forferdelig glad i dere alle sammen!<3


1 kommentar:

Anonym sa...

grættiz ;-*