mandag 30. mars 2009

Hva skjer etter Vgs?

En ting jeg har sittet og grublet kjempe lenge på er hva som skjer etter vgs.. Har egentlig ingen anelse om hva jeg skal gjøre.. Virker som om alle skal begynne på markedsføring på BI i oslo:P Hvorfor skal ALLE det? Føler at jeg er den eneste som ikke veit hva jeg skal bli!
I begynnelsen så ville jeg egentlig bli arkitekt, men etter klassen min og jeg dro på noe sånn arkitekt greier så endra jeg meningen min med en gang. Jeg vil ikke bli arkitekt alikevel.. Det var dødskjedelig og se på de folka fortelle og tegne.. æsj:P haha!

Hva skal dere etter vgs?

18 kommentarer:

Julie Kristine sa...

jeg skal være lærling på gran canaria som reiseguide eller noe innen servitør/hotell - service og få fagbrevet mitt deretter, noe som vil si at jeg må bo der et par år .. etter det veit jeg ikke. har lyst å bo i varmere strøk.. kunne ikke tenkt deg det du og da? :-D

Julie Kristine sa...

trenger ikke gå S&S for det :-D
hmm, vil du gå bi da? mer skole? eller hva? hihi

Anonym sa...

JEg gikk i lære så skulle være der i 2 år,men tok meg pause det var så dårlig betalt også er det så mye jeg ønsker også er jeg bare 18 snart 19 så jeg vet ikke hva jeg vil blir så mye fram og tilbake.
Jeg støtter og beudrer alle som vet hva de vil bli osv:)

Kristine sa...

Jeg sliter med det samme som deg! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre :/

Marianne sa...

Etter vgs skal jeg studere enda mer:P hihi.. Kjipt men slik er det bare..

Madeleine sa...

Jeg begynte som lærlig, men fant ut at det ikke var noe for meg. Nå studerer jeg moter og styling på NKI og jobber ved siden av ;)

Maja sa...

jeg aaner ikke! antaglig til trondheim?!

Maja sa...

SV: hmm. jeg vet ikke helt! sikkert noe innen realfag (y) haha :D hva vil du studere videre?:D

Kristine sa...

etter vgs skal jeg gå på sånn flyvertinnekurs :) må bare finne ut om det er virkelig det jeg vil :)

Kristine sa...

Jepp, det er det :/

Martine Elise sa...

Jeg skal så jævelig ta friår, vetta faen hva jeg skal :p Orker ikke mere stress nåå!

Nugget sa...

jeg har både jobbet og studert siden jeg var ferdig på vgs, men skal først nå begynne seriøst å studere. du har god tid, ikke vits å stresse :)

Ina Margrethe sa...

Har tenkt å gå et eller anna med økonomi :)

Katrine sa...

På dinsko:-)

Anonym sa...

kan jeg spør hva du pleier å spise i hverdagene og i helgene? (frokost, lunch osv) du har liksom perfekt kropp!

Kristinegb sa...

Jeg spiser bare dritt mat:P haha
alt som er usunt spiser jeg.. det er godt!:)

Maja sa...

ja det er dritvanskelig å bestemme seg! du kan jo selvfølgelig dra på folkehøyskole da?:D

Benedicte sa...

uff, du er ikke den eneste som grubler på det.. ai ai ai.. :S
Men blir vel sykepleien, er værtfall det som er planen:)

sv. haha, bra det ikke er bare meg som føler det slik ved og se den filmen.. haha