torsdag 5. mars 2009

Endelig fått russeklærne!

Beklager for så lite blogging! har vært litt opptatt i det siste.. også har jeg ikke kamera heller pga det er blitt ødelagt. Føler ikke det er noe vits i og blogge om man ikke har noe kamera og ta bilder av. Blir en kjedelig blogg uten bilder hehe!

MEN endelig har russeklærne kommet! Tok sin tid det ja.. Fikk ikke alt jeg skulle ha siden jeg bestilte fra to sider! Det jeg fikk i den første pakka var russebukse og russelua også et strykesett.
Gleder meg så utrolig mye til russetiden nå! Her ser dere alt jeg bestilte til sammen

Så har jeg og jentene bestilt oss billetter til østfold treffet , tryvann treffet og russens dag på tusenfryd! Blir både koslig og gøy.. skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre på tusenfryd siden jeg HATER karuseller.. men har fått beskjed om og være med siden det er tradisjon haha.
Fler som skal på noen av de treffa?:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

tusen takk søte deg :-D

Ha en fin kveld! <3

Anonym sa...

hehe, takk for det ;-*
jeg synes DU sminker deg råfint! <3

Anonym sa...

Husker da jeg fikk russeklærna mine :P Det var jaggu stas ;) Ha en knall russetid, blir konge.

Marita sa...

hvor bestilte du de rosa brillene? var det også i russepakka?

Michael sa...

Heldigen som får være russ, nyyt det mens du kan =D Må for øvrig få sagt du var en utrolig søt jente ;)