lørdag 14. februar 2009

kaste/gi bort klær

Er det noe jeg hater så er det og kaste eller gi bort klær. Jeg er så glad i klærne mine! Tenker sånn at jeg nesten har følelser for klærne mine hahah helt syk i huet jeg.. men det er faktisk sant. Hater og gi bort klær! men egentlig så er det godt og for da blir det mye større plass i klesskapet. Mamma synts jeg skulle rydde ut av skapet mitt siden jeg hadde kjøpt meg så mye nytt. Mine klær som jeg ikke skal ha går altså til nabo jenta.. for en heldig jente sier jeg.. hun har fått så utrolig mye klær av meg. Skulle ønske jeg hadde en nabo jeg kunne få klær av og! haha! Etter jeg fjerne alt det jeg skulle ha så syntes jeg det fortsatt er utrolig mye klær i skapet mitt!

Dette er det jeg skal kvitte meg med, like mye hver gang;


Hade gamle klærne mine! YEAH!

4 kommentarer:

Julie Kristine sa...

synes det er deilig å kvitte seg med de gamle klærne jeg altså :-) hæhæ!

Julie Kristine sa...

SV: Oh, ja :-) Skjønner, for det synes jeg som regel selv. Så derfor har jeg bestilit meg en trekant bikini og en bhbikini, leopardsettet :-D yey!

Kristine sa...

uff jeg haater også å gi og kaste klær! men det er så merkelig at når klærne èr borte, så legger du ikke merke til det en gang :o

Anonym sa...

du hadde fint hår :)