tirsdag 17. februar 2009

Natt menneske.

Er det en ting jeg hater innimellom så er det at ejg ikke klarer og legge meg tidlig i helgene! Har ingen anelse om hva jeg bedriver tiden med om natten. Er vel Msn og Facebook og litt nettby også lese blogger. Men det er ikke akkurat det morsomste midt på kvelden når det bare er noen mennesker som faktisk sitter våken. Jeg sitter alltid langt ut på morgenen og sover bort hele dagen! Hvorfor er det så mye bedre og legge seg så sent? eller sove midt på dagen!?:P ffyyyyyy
Her er det noen bilder av meg som kjeder seg.



. Sånn drikker man powerade

Fler som liker og være våken om natten i helgene?:) Hva driver dere isåfall med om nattan?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for det søte deg :-)
Herlige bilder av deg også i dette innlegget. Hehe! :-D

Ha en fin kveld videre søta :-D

Anonym sa...

bare hyggelig vetdu :-D
Jess, skal jeg gjøre. Må nok sitte oppe hele natta jeg for skal opp halv syv i morra :-s ÆSJ!

Kos deg i kveld du også :-D

Anonym sa...

jobb? jeg? Hahaha! tror du er gæren jg jente xD Jeg har aldri hatt noe jobb. skal skrive søknader i morra da men ;-p

Jeg skal ha kjøretime skjønner du å teoriprøva, så ja. er så redd for å forsove meg xD

Anonym sa...

Hahahah!xD Ja menjeg måå ha jobb snart altså! :-p må ha maaasse penger xD Hehe!

Ja takk for det, men tok den ikke i dag like vel, utsatte den siden jeg er ikke klar førlte jeg. men takk like vel da :-D
Nei det er kjedelig å sette i gang men blir moro når du først HAR kommet i gang da xD

Anonym sa...

Hehe, søt du er:)
gjør vel akkurat det samme som deg når jeg er oppe om nettene (alene isåfall) , ellers er det serietitting :p fin bogg forresten!

Ida Bianca sa...

Nææ, du er så søt, Krissa! Mihi :) Vi må finne på noe snart igjen!

Anonym sa...

Sv: bare hyggelig! :) ojaa.

Ina sa...

Jeg er en natteravn jeg og:) Blir jo som regel facebook, nettby, msn og blogger. Vet ikke helt hvorfor men jeg vil liksom ikke legge meg:P

Anonym sa...

Nydelig! :) Du hadde utrolig fint hår, er det ditt eget?

Anonym sa...

No prob ;)
Ah, jeg vil også ha clips! Hvilke bruker du? Har hatt en del dårlige erfaringer med exstensions :s
Tusen takk for det ;-* Meeen, jeg savner mitt blonde hår noe sinsykt.