mandag 2. februar 2009

Skolen...

Innimellom på skolen så kan noen av timene være så ufattelig kjedelige! Når man kjeder seg er det lett og finne på masse rare ting som du aldri hadde giddet og gjort hjemme!
Bare finne på noe som gjør at det er lettere og holde seg våken på.. eller få tiden til og gå fortere! haha Jeg har iværtfall syke fritidsproblemer når jeg kjeder meg iværtfall. Sofia i klassen min blir forferdelig oppgitt over meg !
Dette er det jeg bedriver tiden min på hvis jeg kjeder meg i en time!


Ja... jeg sitter og skriver navnet til gutten min sikkert hundre og tusen ganger.. Det her er ett av arka mine!:) Jeg sitter og tenker på han hele tiden! så da sitter jeg og skriver navnet hannes på ett a4 ark:D Syntes det var litt søtt jeg(A) hahaah elendige meg:)

Hva gjør dere når dere kjeder dere i skoletimene?

10 kommentarer:

Christina sa...

ååå, nå savnet jeg skolen!! :) <3 haha, du er søt eller! Skal ta den etterpå, når jeg har spist litt.

Anonym sa...

Haha, sweet :) Jeg spiller tre på rad med naboen når jeg kjeder meg på skolen :P

Anonym sa...

haha, skolen er jo egentlig ganske kjekk da :) tenk: hva skulle du gjort uten skolen? hehe. det er jo der man har alle vennene sine.
men lekser og karakterer kunne jeg klart meg uten! hehe...

Marthe Sofie sa...

haha, søtt da.

jeg har blitt ganske flink til å følge med i det siste, jeg

Tuppene sa...

Aww.. søtt ja:)

Anonym sa...

haha, niks vi tegner de opp faktisk, sier litt om hvor kjipe noen av timene er :P

Anonym sa...

haha, saa sant saa sant.
er en grunn til at jeg dro til usa, hehe

Anonym sa...

Hehe, bra du spriter opp kladdeboka di :p

Julie Kristine sa...

jeg kladder aldri i noen bøker lenger, sitter jo på pcn dagen lang -.- æh!

Anonym sa...

Nææ, så søtt!