søndag 8. februar 2009

Søndag morsdag og bursdag


Huff idag har dagen vært lang altså.. Alt fra masse lekser til morsdag og bursdag.. hele familen var samlet omtrent.. altfor mye mennesker for meg.. blir nesten stressa haha:P Var godt med kake og bruuuus da! Etter det dro jeg hjem igjen og fortsatte med de kule leksene mine så fant jeg meg endelig noen som gadd og være med meg på mc donalds!:)
Ingen som gidder det lengre siden de legger på seg og ikke jeg haha:D


Hva ga dere foreldrene deres på morsdagen?:)

3 kommentarer:

Julie Kristine sa...

ga ikke mamma en dritt jeg <3

Benedicte sa...

mammsen fikk en ny topp også et sjerf + noen blomser;)
koselig det.. selv om det er helt unødvenig og han bare en dag som de liksom skal få oppmerksomheten.. de bør jo få oppmerksomhet flere ganger liksom.. ikke på EN spesiel dag liksom.. men det er min mening da.. hehe:)

Benedicte sa...

sv: Husker ikke helt rasen.. vet værtfall at det er en mini utgave av dobberman!
Driiiit søte.. fy søren:)budnaden min er en vestlands drakt! =)