lørdag 14. februar 2009

Shopping

Igår dro jeg og Pål ut for og handle.. Begge hadde masse penger og handle for! Gud har glemt hvor godt det er og handle altså! haha Men iværtfall så fant jeg og pål ut at vi skulle dra til moss og handle da! Så vi dro først til det store kjøpe senteret som jeg ikke husker hva heter også dro vi til mosse porten senere! Dette var det jeg kjøpte meg:



Alle T-Shortene er fra Gina tricot. 29kr


Genseren fra Risøe.. 199Kr Tubetoppen er fra Gk.. 19kr


Buksa er fra Gk . 399kr Lua er fra Carlings. 99kr


Husker ikke hva de kosta.. bare slang de med siden jeg var så godt igang med shoppinga:)

3 kommentarer:

Marthe Kingswick sa...

Ah, den lyse hullete buksa var rå lekker!

Anonym sa...

Likte de øredobbene :) Begge to

Anonym sa...

hvilken butikk er GK? :O driit fine bukser liksom :)