onsdag 4. februar 2009

Kveldskos

Om kveldene så er det godt og fjerne all sminken fra ansiktet! Nesten det beste som finnes altså .
jeg liker og bruke firstprice sminke fjerner jeg da. For det første så koster den ikke så mye! For det andre får du ikke tørr og prikkete hud av den og for det tredje så svir den ikke i øya eller begynner og klø. Det har værtfall jeg merket av noen av de andre sminkefjernerene at så fort man tar serviettet ved øyet så begynner det å svi, klø og øynene begynner og renne. Er det bare jeg som har det problemet?

Etter jeg fjerner sminken og vasker ansiket så er det godt og smøre på fuktighetskrem. Det gjør jeg hver eneste gang før jeg legger meg. Dove bodysilk er noe jeg syntes er utrolig bra og den lukter utrolig godt! blir veldig myk og glatt i huden. Har dere noen andre og anbefale?:)


Når jeg er ferdig med det setter jeg meg ned forran tven og koser meg med en skogsbær yougurt! NAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jææ, jeg har tips! :D
Har akkurat samme problemet som deg, pleide å kjøpe alt for dyre sminkefjernerservietter fordi jeg trodde det kanskje hjalp, men neida, det svidde like mye i ansiktet og under øya. Så prøvde jeg simple facial wipes, den koster lite, og den svir ikke i det hele tatt!
Og jeg har prøvd alt mulig av kremer siden jeg har tørr hud, og nå sverger jeg til aloe vera 84% på pumpe til ansiktet og hele kroppen. Beste og mest naturlige kremen du får, med vitamin a, c og e. Og morra mi fortalte at hun kjenner en dame som har brukt aloe vera kremer hele livet, og hun har null rynker. Yeeea (Y) har den på hver morgen før jeg har på foundation, og hver kveld etter jeg har fjerna sminken. Prøv den! :D